Gwarantujemy, że wszystkie usługi stomatologiczne, wykonane są przez nas z najwyższą starannością, według aktualnych i najnowszych metod leczenia, przy użyciu najnowszych materiałów i technologii.
Leczenie implantologiczne:
- wszczepiony implant – 5-10 lat,
- prace protetyczne na implantach – 2 lata,
- w przypadku nieuzupełnionych braków w uzębieniu gwarancja jest skrócona do 6 miesięcy.
Leczenie protetyczne:
Proteza całkowita:
- gwarancji udzielamy na maksimum 2 lata,
- jeżeli brakuje protezy dolnej lub pojedynczych zębów lekarz daje gwarancję tylko na 3-6 miesięcy,
- po uzupełnieniu wszystkich braków zębowych lekarz może gwarancję przedłużyć do 2 lat.
Proteza szkieletowa:
- gwarancji udzielamy na maksimum 2 lata,
- wszystkie warunki jak wyżej oraz: jeśli w czasie oddawania protezy pacjent ma uzupełnione wszystkie braki zębowe, po 12 miesiącach musi zgłosić się na wizytę kontrolną, na której lekarz może przedłużyć gwarancję do 2 lat pod warunkiem, że pacjent ma nadal pełne uzębienie.
Uzupełnienia porcelanowe:
- gwarancji udzielamy na maksimum 5 lat,
- jeśli oprócz uzupełnienia, które wykonuje lekarz pacjent ma jeszcze inne braki zębowe, gwarancję wydajemy tylko na okres 6 miesięcy,
- jeśli w ciągu 6 miesięcy pacjent uzupełni wszystkie braki zębowe gwarancję możemy przedłużyć pod warunkiem wizyt kontrolnych co 12 miesięcy,
- jeśli w ciągu 6 miesięcy pacjent nie uzupełni wszystkich braków zębowych, gwarancja nie zostanie przedłużona.
Wkłady koronowo-korzeniowe:
- gwarancji udzielamy na maksimum 1 rok,
- jeśli w czasie oddawania wkładu pacjent ma braki zębowe, lekarz nie może udzielić gwarancji (pacjent podejmuje się leczenia na własne ryzyko!).
Wypełniania:
- dajemy gwarancję na maksimum 2 lata, jednak jej udzielenie uwarunkowane jest stanem pozostałych zębów, które powinny być wyleczone.
Nie podlegają gwarancji uszkodzenia powstałe w wyniku:
- niedostatecznej higieny jamy ustnej,
- nieprzestrzegania zaleceń lekarza odnośnie postępowania z uzupełnieniami protetycznymi,
- nieprzestrzegania zalecanych wizyt kontrolnych,
- nieszczęśliwych wypadków / urazów mechanicznych,
- naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu,
- istniejącego schorzenia mającego niekorzystny wpływ na układ żujący (np. cukrzyca, osteoporoza, padaczka, stany po leczeniu chemio- i radioterapii),
- korekt wykonanych poza Kliniką ExcelDent Dental SPA,
- złamań koron zębowych pomiędzy wizytami zębów będących w trakcie leczenia.
W przypadku zaistnienia wady lub dolegliwości będącej wynikiem leczenia stomatologicznego Pacjent zobowiązany jest niezwłocznie do osobistego zgłoszenia się do lekarza prowadzącego w terminie nie dłuższym niż 2 tygodnie od momentu wystąpienia problemu.
Warunki utrzymania gwarancji:
- wizyty higienizacyjne (usunięcie kamienia i osadów) oraz kontrolna (u lekarza prowadzącego) co sześć miesięcy,
- utrzymanie higieny jamy ustnej zgodnie z zaleceniami higienistki lub lekarza, podanymi podczas wizyty higienizacyjnej,
- niezwłoczne wykonanie zabiegów zaleconych przez lekarza podczas wizyt kontrolnych.